Mijn eerste blog - Reisverslag uit Antwerpen, België van Daphne Schouwstra - WaarBenJij.nu Mijn eerste blog - Reisverslag uit Antwerpen, België van Daphne Schouwstra - WaarBenJij.nu

Mijn eerste blog

Door: Daphne Schouwstra

Blijf op de hoogte en volg Daphne

13 Oktober 2015 | België, Antwerpen

Hallo iedereen,

De personen die ik hier aan het toegevoegd kunnen mijn reis in Antwerpen volgen.

Ik zit nu al 2 maanden in Antwerpen voor mijn stage en het bevalt prima.
Mijn 'hokje' is hartstikke gezellig geworden en ik heb al een aantal leuke dingen gedaan in de stad Antwerpen.

Stage zelf begint steeds leuker te worden, je krijgt wat meer vrijheid en je gaat steeds een stapje verder.

De afgelopen week heb ik 5 nachtdiensten gehad.
Dit zijn diensten van 23.00 tot 07.00, dit was erg zwaar maar ook weer heel leerzaam.

Vandaag zijn we eindelijk even er op uit geweest in Antwerpen.
Yanou, Judith en ik hebben de tram gepakt naar 'Wijnigem' dit was ongeveer 20 minuten reizen en dan kom je bij een grote shopping mall. Waar we uiteraard alle 3 zijn geslaagd met een leuke 'goedkope' aankoop voor onze garderobe. Aangezien we niet veel te besteden hebben en we dus goed op de centjes moeten passen hebben we besloten om bij Ellis burger hier dicht bij ons hostel een hapje te gaan eten. Erg lekker, voordelig en zijn we toch nog een keer uiteten geweest in de 2 maanden dat we hier verblijven.

Vanaf morgen begint de 8 daagse werkweek en daarna komen mijn vriendinnen hier 2 en een halve dag op bezoek! Iets om naar uit te kijken!

Ik ga proberen om de 2 weken een kleine update te doen vanuit mijn hokje in Antwerpen.

Veel liefs,

Daphne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Daphne

Een mini dagboek over hoe mijn stage verloopt in Antwerpen.

Actief sinds 17 Okt. 2015
Verslag gelezen: 567
Totaal aantal bezoekers 1258

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

17 Oktober 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: